Kawaii- glasögon

Hej, har precis kikat lite runt på google och hittade en intressant sida med massor av kawaii saker, det som jag tuckte mest om var glasögon, ska dock köpa när jag får pengar :D.. Hittade fyra par :)

1.
Decadent Kawaii Nerd Glasses Decadent Kawaii Nerd Glasses

2.
Decadent Kawaii Sunglasses- Watermelon Decadent Kawaii Sunglasses- Watermelon

3.
Decadent Kawaii Sunglasses- Blue and Yellow Decadent Kawaii Sunglasses- Blue and Yellow

4.

Decadent Kawaii Shutter Shades- Neon Pink Decadent Kawaii Shutter Shades- Neon Pink

Så kawaii^^ Jag hittade även massor med söta acessorier :D

Mint Chocolate Chip Ice Cream Cone Felt Plushy Pin Mint Chocolate Chip Ice Cream Cone Felt Plushy Pin

Bubble Gum Ice Cream Cone Felt Plushy Pin Bubble Gum Ice Cream Cone Felt Plushy Pin

Panda Bear Felt Plushy Barrette Panda Bear Felt Plushy Barrette

Grape Candy Felt Plushy Pin Grape Candy Felt Plushy Pin

Rocky Road Ice Cream Cone Felt Plushy Pin Rocky Road Ice Cream Cone Felt Plushy Pin

Orkade inte lägga upp allt, så du hår gå in på deras hemsida och kolla om du tyckte om något ;) Juste deras hemsida heter http://www.etsy.com/shop/applenoggindet är verkligen värd att gå in :D skriv gärna vad du tycker om produketer från den sida ;)

PUSS & KRAM //Vipi :**

Kommentarer
Postat av: jarrypotter.bloggplatsen.se

Hej!

Jag älskade bild nr.1

Jag undrar om du vet var man kan köpa dem!!

Jätte tacksam för svar! <3

Kram

2011-12-10 @ 11:01:47
URL: http://jarrypotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0